Friday, January 8, 2010

Tid, jag behöver mer tid.

Jag har just nu en period då det är fullt upp, men jag får ändå inte gjort så mycket.
Känns det som.
Jobbar hela dagar och grejar med något hela tiden under kvällarna hemmavid.
Ändå känns det som om inget blir gjort.
Men jag antar att jag märkt av ifall jag struntat i disken, tvätten och att plocka undan alla hundratals leksaker skatten drar fram varje dag.
Jag hade klassats som en "horder" på nolltajm.
Men, faktum kvarstår..
Jag har en byrå liggande som väntar på montering.
Jag har en hylla som väntar på att monteras och placeras ut på lämpligt ställe.
En av lådorna som ska in under Dantes nya säng ligger kvar i kartongen.
Ett par täcklister ska sågas till och borras fast.
Garderoberna i sovrummet ska göras i ordning invändigt.
Dygnets timmar räcker inte till.
Eller så är det jag som blivit en saktfärdig typ.

No comments: