Wednesday, August 25, 2010

Dags för grovarbete

Mina föräldrar kom förbi en sväng i går eftermiddag.
Dante blev så glad att det var som att sätta fyr på en nyårsraket.
Herregud som han tjoade, hoppade, sprang och krumelurade sig i ivriga försök att stajla sig, få uppmärksamhet och ge utlopp för sin glädje.
Pappa hjälpte mig att kika lite på hur jag ska göra med golvet jag ska bryta upp i dressingroomet.
Han ojade sig och tyckte att jag var tokig som ska göra detta helt i onödan.
Jäjä.
Hur som helst tror jag nog att jag kan få till det.
Jag tänker iaf försöka.
Måtten är tagna och i eftermiddag är det jag som ger mig av för att inhandla nya golvet.
Jag tog även mått för att kolla på klinker, kakel och sånt till lilla toan.
Tänkte jag ska försöka mig på att fixa det där själv.
Det kan väl inte var så sabla svårt...
Eller..

No comments: