Sunday, January 23, 2011

Jag biter lite på naglarna

För någon dryg månad sedan var jag och kollade läget på de nedre regionerna.
Fick remiss till läkare och imorgon bär det av till Göteborg för en ordentlig koll.
Nervös..
Orolig för att jag ska ha fått nya cystor.
Orolig för att de ska säga att, nej, vi kan inte hålla på och operera, att jag måste ta bort livmodern den här gången..
Förr eller senare blir det väl så, men det känns...så jävla definitivt.
Vill ju inte hålla på och proppa mig full av hormoner heller, för det funkar fan inte.
Alls.
Jag inser ju att det knappast kommer att bli fler barn för min del, men så länge livmodern finns kvar, finns ju ett glimmer av en möjlighet åtminstone.
Om jag lyckas snärja en man inom en överskådlig framtid då vill såga, så det där glimret är ju jäkligt svagt.
Typ obefintligt.
Hur som helst så är jag lite nervös inför morgondagen.

1 comment:

Sandra said...

Hoppas ditt besök gick bra!
Kram