Wednesday, January 26, 2011

Tröttast-ast

Kändes som om jag blivit drogad igår kväll.
Så vanvettigt trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna.
Av någon märklig anledning kan jag trots komatost tillstånd lika förbaskat sitta uppe o glo på tv eller roa mig med något annat meningslöst om kvällarna, istället för att faktiskt gå och lägga mig, men igår stängde jag av handbollen och kröp ner med min flinga helt tidigt.
Tidigt = halv tio.
Så himla skönt!
När Rex Dante vaknade vid halv 1 tiden var det med nöd och näppe som jag lyckades nagla mig ur sängen för att lyda hans lite gnälliga men obevekliga befallning om en skvätt mjölk.
Efter det har han sovit jättebra och jag slänger mig ner på knä och tackar och bugar åt alla möjliga håll och kanter för det.
Trots det var jag inte så värst mycket piggare i morse när klockan ringde, men upp kom vi och idag är fröet på dagis igen.
Nu har jag snutit näsan knallröd och hällt i mig så mycket kaffe att jag fått skakningar.

No comments: