Monday, January 24, 2011

Nya prylar till liten, mamman fick vara utan

Flingan har haft feber idag oxå.
Helt galet hur benen kan vara fulla med spring trots hög temp, snor som konstant rinner och en hosta som han blir lilablå i nyllet av.
Men så är det. Vi är så ofantligt olika i vissa avseenden, mitt frö och jag.
Jag svängde inom IKEA på hemvägen från läkarbesöket i GBG, för att köpa handfat med tillhörande skåp till lilla toan.
Givetvis var det ombyggnad på badrumsavdelningen så inget fanns på visning.
Zero.
Amenfaaan oxå.
Aja, hade kollat ut ett 'set' på hemsidan som jag bestämde mig att köpa på vinst och förlust.
Hur illa kan det vara liksom.
Fick hjälp av en personal för att hitta grejerna och går för att lasta.
Handfat, check, ben, check, skåp, slut.
Arrrggghhhhh.
Det blev ett par romerska ringar till mitt frö istället.
Gungan i hans rum är nertagen, den svingade han ändå inte i.
Ska nog hänga ut den till sommaren.
Nu har han hur som helst ett par ringar att hänga i och det var ren och skär lycka i ett par minuter sedan 'blev jag helt svettig i pannan mamma'.
Awww.
Blir nog andra bullar när febern är borta.
Jag har förövrigt snutit mig tjugofem gånger ikväll och nyst lika många.
Fattas bara..

No comments: