Monday, July 11, 2011

Bästa helgen

Helgen har varit helt kanon. I fredags kom Carina o Pernilla farande för att spendera helgen hos mig. Vi satt uppe till gryningen och spelade musik, drack vin och skrattade.

På lördagen blev det shopping. Jag skulle ju inget köpa alls. Har strikt budget med tanke på renovering och semesterkostnader. Ähum.. Säääkert.. Nu anslöt även AC och efter en dag på köpcentrat åkte vi hemåt mig igen och där blev det same procedure as the night before. Har helt ont i magen efter allt skrattande och känner väl att det kanske dröjer ett par veckor innan jag häller i mig en massa gin igen..

Helgens kommentar fälls av Carina, som blandar grogg, suckar till och säger: ' Näe, fan vad jobbigt, nu häller jag snart blanddrickan direkt ner i spritflaskan.'






Jag hann montera underskåpen till tvättstugan innan jag svimmade i säng igår kväll. Så himla trött! Nu är det färdiglekt för den här gången, idag är det jobb som gäller. Fast jag ska smita lite tidigare och ta med mig Tarzan på barnkalas. Kul!

Så nu gäller det att ligga i, over and out.

No comments: