Monday, July 18, 2011

Vänner på besök

I fredags kom Marcus och Anna med deras frön Nova och Love på besök.
Lördagen bjöd strålande väder som vi tog tillvara med ett besök i lekparken, strosande på stan och grill på kvällen.




Jag kunde ha skjutit Dante rätt ut i rymden med den här om jag hade velat. Tur han inte haft ett enda trotsigt utbrott den dagen så jag behärskade mig.







Feed me dammit!




Söndagen var regnig och ruskig så det blev en tur till IKEA. Mkt barnvänligt.. I morse gav de sig av hemåt igen och jag avverkade en dag på jobbet.
Nu är jag helt slut efter en hektisk första semestervecka.
Hade behövt det där besöket hos kiropraktorn som jag missade i morse. Fy vad jag skämdes när han ringde och undrade vart jag var.. ooppss.
Nu är det nya tag i tvättstugan som gäller.
Fram med målarpenseln, borren och sågen!

No comments: