Monday, July 18, 2011

Semestertripp

På tisdagsmorgonen var vi fyra familjer som satte av mot Borås och djurparken där.
Vi hade hyrt oss stugor på campingen precis brevid och efter underbara dagar i parken spenderades kvällarna vid grillen med med lite vin i glaset.
Vädret var perfekt, sällskapet kunde inte vart bättre, ungarna var fantastiska.
Några undantag för diverse utbrott var det väl men..
Treårstrots i kombination med övertrötthet is a bitch.
Men det rinner av mig som vatten på en fet gås.
Bara jag får ryta lite.
Och röka några cig i hysteri, kanske bita hårt i en kudde och väsa utom hörhåll att 'förihelvetesjävlaskitfanssatanjagblirgalenattdetskavarasåförbannatsvårtattgörasomjagsäger'
så djupandas jag och räknar till några tusen.
Sedan går det över.
För den gången.


Savannen. Mycket spännande.

Tarzan och hans massiva morsa



Dante somnade i bilen på väg hem, han sov mellan halv 4 och kvart över 7 på kvällen. Jo tjena, nu blir det en vaken natt, tänkte jag men nej, han somnade igen strax efter 9, sov till 6, fick lite att dricka och somnade om till 8.

Damn!

Jag tror bestämt han var en smula trött..

No comments: