Thursday, July 7, 2011

Jääj!

Idag blir kakelkillen klar, han håller på och fogar nu.
Det är ju himla härligt såklart, men rörläggaren stänger ju för semester som jag skrev innan, så de kan inte komma på flera veckor.
Men, så ringer rörpatrik och frågar hur det går, när jag kan tänkas bli klar med skåpen och bänkskivan/hon i tvättstugan.
'Jaaa... vad tänkte du på?' frågar jag.
'Nä men du har ju redan vart utan tvättmaskin och det ett tag och förstår att du vill komma igång, så du kan ju skicka mig ett sms när du fått klart det där så kan jag ta en dag på semestern då det passar och komma in. Det är ju en dags jobb menar jag.. så blir det färdigt för dig'
Alltså... ååhhhhhhhhhh. 'Gud vad gullig du är' ropade jag
Fan, det lönar sig att ha kaffe o lite fika till hantverkarna när de kommer!
Nu jäklar ska det skruvas inredning!!

2 comments:

Sandra said...

Han måste ju vara kär tihi! :)

Linda said...

Du e la rolig :)