Friday, July 8, 2011

God fredagsmorgon världen!

Trött idag oxå. Men så är det när man nattugglar fast man ska upp i svinottan. Skyll sig själv, gnällspik.
Igår blev då kakelsnubben klar med tvättstugan!
Åhhhhh fatta vad underbart!
Nu är det ju en jäkla massa jobb som ska göras och jag ångrar livet ur mig att jag tänkte 'nä, jag skruvar inte ihop skåpen och det i förväg. Bli bara bökigt att förvara, tar alldeles för mycket plats och ser bedrövligt ut och blablabla.'
Dammit!
Jag hann inte ens ta fram skruvdragaren igår heller.
Röjde ur garaget där kakelsnubben hållit till och på typiskt manligt manér (enligt mina erfarenheter) såg det ut som rena rama armageddon när han fått herja fritt därute.
Men efter en timmas svettigt röjande var ordningen återställd igen och bilen fullknökad med sopsäckar av bråte.
Så planterade jag en ny blomma i en utekruka där dess föregångare blivit dränkt av allt regnande.
I kväll blir det inte heller skruvat några skåp, inte under resten av helgen heller för den delen.
Nu väntar en tjo och tjim helg med tjejkompisar.
Klackarna i taket. Botten upp.
Whoop whoop!

2 comments:

Sandra said...

Det är du värd! SKÅL bruttan! :)

Linda said...

Schkååål! Nästa gång får du vara med!