Monday, September 21, 2009

30års baluns

I helgen har jag partat med ungdomarna.
Hur kul som helst!
Det blev en helt ljuvlig roddtur på ån.
Vi fick till och med se näcken.
Han åkte med oss i båten.
När vi kom tillbaks från denna härliga tur sod uthyraren på bryggan och väntade med armarna i kors.
Vi fick en avhyvlig för att vi tagit fel båt.
Så går det när man skickar den fullaste tratten att hyra fordon medans vi andra hämtade vätska att släcka törsten med under denna krävande tur.
Det var 80-tals tema på kvällen fest och min utsyrsel såg ut så här från början:

Vet inte varför bilden blev så pytteliten men...

Lite senare på kvällen och efter någons briljanta ide att vi skulle byta kläder med varandra såg jag ut så här:

Även Kiss tröjan bytte plats efter en stund och jag slapp shaka hängröven i leopardpyjamas.

Jag hade precis lika roligt som jag ser ut att ha.

Tack Mimsan för en kanonfest!

2 comments:

Anonymous said...

Snygga lökar!

Sofie said...

Haha, de va den grymaste båttur jag varit på :)

Alltid lika kul att träffa dej, hoppas vi ses snart igen!!

Kram kram