Monday, September 14, 2009

Ska jag dra igång ett nytt projekt..

Jag har lovat ig själv att avsluta ett renoveringsprojekt innan jag påbörjar ett nytt.
Men nu är det stillestånd i dressingroomet. Ett som jag inte kan påverka så mycket.
jag kan tyvärr inte såga lister så att de får snygga hörn, jag kan inte bygga en "kil" att i taket för att fästa skenorna i..
Nu känner jag mig helt handlingsförlamad om kvällarna.
jag vet att här finns mijoners små projekt att greja med, men kan plötsligt inte komma på något annat än att tapetsera sovrummet, riva ut garderoberna i sovrummet, köpa nya IKEA garderober till sovrummet och montera dem, lägga golv i sovrummet, bila ur brunnen i tvättstugan, riva ur trokskåpet i tvättstugan och sätta in ett nytt, lägga golv i tvättstugan, "tapetsera" i tvättstugan, sätta in en ny bänk i tvättstugan, sätta upp överskåp i tvättstugan, kakla i tvättstugan...
Ja, sånt där som kräver lite mer än bara en symaskin eller gräsklippare typ..

2 comments:

Ingrid said...

så sant, så sant... men vad du än gör så börja inte med allt det där på en gång är du snäll ;-)

Linda said...

jag lovar!