Tuesday, September 29, 2009

Man skaffar sig lite att fixa med

Igår var jag och mitt frö med Maria och Elliot på en liten tur till Göksäter.
Handlade lite smågrejs, bla små fyrkantiga trätrall till mitt lilla badrum.
Jag har fått för mig att det ska bli ok att ha på golvet därinne.
När jag lade ut dem på golvet insåg jag att det kommer att bli en jäkla massa sågande för att det ska passa snyggt.
Ännu ett projekt att ta tag i.
Men inget som brådskar.
Efter Dantes middagslur klippte vi klart gräset och lekte i trädgården en stund innan vi gick in och tog kväll.
När flingan somnat tapetserade jag lite i dressingroomet.
Den där kilen de byggt ska ju göras fin.
Men jag hann bara hålla på i lite drygt en timma innan jag flydde till en annan värld, närmare bestämt Hollywood och fruarna där.

No comments: