Wednesday, December 16, 2009






7 comments:

Anonymous said...

det blev kanonbra ju!hoppas nu tomten e snäll så du får tillbringa många timmar där inne:-) kram A-C

Anonymous said...

The Love nest! Du kommer att få ligga ofta med den belysningen!

Mirijam said...

åh vad snyggt! du är en riktig handywomen du alltså, så grymt imponerad av ditt husrenoverande att du anar inte!

Puss

sivan said...

Wow vilken säng!! Påminner mig starkt om Nordic Light Hotel i Sthlm där jag spenderade en het helg för några år sen.. Säger som tidigare talare, i den sängen _borde_ du få ligga mycket i alla fall ;)

Å så är jag grymt impad av allt ditt fixande. Jag har lite hyllor, tavlor o speglar som skulle behöva åka upp här... Ta med dig Tarzan så kan jag roa honom medan du borrar å spikar? ;)

Linda said...

Nog hoppas jag på att få ligga en jäkla massa i den där sängen.
Ligga och sova vill säga.



(Med reservation för oförutsedda händelser.)

Carina said...

WOW superfint!!! Du är verkligen en händig kvinna. Vill du gifta dig med mig hahahaa... ha det bäst. I miss u kramizar Carina

Linda said...

hahaha ja då hade din vägg varit borta för längesedan:))