Tuesday, December 22, 2009

Två saker kan bockas av på "att göra" listan

Igår gav jag mig ut i folkhavet på köpcentrat och handlade julklappar.
Det gick förvånandsvärt bra.
Bara två kvar och de ska köpas idag, jag vet dessutom vad jag ska ha så jag hoppas det ska gå smidigt det med.
Skönt!
När flingan somnat slog jag in alla paket samtidigt som jag kikade på Hollywoodkärringar på tv.
Jag var dock snart tillbaka i verkligheten då jag lade mig på knä och slipade trösklar.
Det gick lättare än jag trodde, så himla skönt!
Hann precis välta kroppen i säng när fröet vaknade och ville sova hos mamman.
Det fick han såklart.
Så var det same ol' uttjatade story den natten med rismjölk, kiss, blöjbyte, byte av pyjamas och gud vet allt innan skatten somnade med halva kroppen ovanpå mig med huvudet uppressat under min haka.
Allt annat än bekvämt men jag tänker då fan inte väcka den björn som sover.
Idag är jag helt trasig i kroppen.

No comments: