Tuesday, December 8, 2009

Julpyssel

Idag var det julpysselkväll på dagis.
Flingan trodde att jag skulle lämna honom där som vanligt och det tog en lång stund innan han insåg att jag skulle vara kvar.
Jag försökte få en fin bild på min lilla tomtenisse, men det blev inte bättre än så här.
Ett gråtande barn med ansiktet gömt i händerna.



Han sansade sig tillslut och en fin tomte blev tillverkad och en mugg som Dante målat på.
Roligt.
Nu var det meningen att jag skulle sätta igång att lägga golv, men plötsligt (äntligen) fick pappa för sig att hjälpa mig med de sista listerna i dressingroomet.
Alltså är det fria sågutrymmet i garaget belamrat igen..
Så nu sitter jag här på hängröven och funderar på vad jag kan ta tag i för projekt.

1 comment:

Line said...

Du ger oss andra (läs jag) komplex för att vi (använder plural för att inte känna mig ensam) inte orkar lyfta hängröven alls...