Wednesday, December 16, 2009

Lite arbete och lite softande

Slirade ut till köpcentrat i snön och lämnade tillbaka två paket golv som blev över när jag lagt klart sovrumsgolvet.
700 spänn tillbaka in på kontot.
Very välbehövligt så här i juletider!
När skatten somnat började jag att borra upp handtagen på garderobsdörrarna.
Efter två dörrar dog batteriet i skruvdragaren.
Det sattes på laddning och jag tog tag i att såga och spika upp lister i sovrummet.
Kom inte så långt innan fröet väcktes av allt bankande och ropade på mig.
Han somnade om efter en liten stund men jag avslutade bankandet för idag.
Jag hade kunnat börja slipa mina tröskalr rena från lite färgspill och för att frächa upp dem lite, men jag bestämde mig för att vara lat.
Käka apelsin, nötter och bara lata mig en stund innan jag kryper i säng.

No comments: