Tuesday, December 8, 2009

Jobb först, sedan lek

Måndag och jobbdag igen.
Fröet var förtvivlad även denna lämning men vid hämtning på em sa fröken att han är pigg, glad och leker under dagen, han äter bra och somnar lätt på vilan.
Detta känns såklart superskönt!
Då verkar han ju trivas bättre och bättre iaf.
Vi gick raka spåret från dagis till Maria och Elliot och hälsade på.
Jenny och Lucas dök oxå upp efter en stund och det var fullt ös på våra filurer.
En sabla massa fika tryckte jag i mig i vanlig ivrig takt.
Lucas hannn precis kasta sig utanför bilden när jag knäppte..

Dante var lite svårövertalad att somna på kvällen, trots dropparna och trots att han var helt vindögd av trötthet.
När han väl somnat var klockan lite mycket, jag kände inte för att släpa undan sängen och grejja för att påbörja golvet i mitt sovrum utan istället borrade och skruvade jag upp nya handtag på dörrarna och fick upp julgardinerna i vardagsrummet.
Så var det oxå gjort.

No comments: