Saturday, December 12, 2009

Partytajm

Vid halv sextiden vinkade jag av mormor och min skatt, hoppade i bilen, vred på Volbeat för allt vad stereon höll och vrålsjöng hela vägen till Trollhättan.
Där mötte jag upp AC, vi checkade in på väninnans hotell och tog en snabb öl innan vi fortsatte hem till väninnan för att där bli serverade en supersmaskig middag med gott att dricka till det.
Ännu en kompis sällade sig till oss lite senare och vi fortsatte ut på krogen.
Tjo och tjim hela natten lång vart det.

Färgglada blondiner

I dag på förmiddagen när jag kom hem var det en liten febrig kille som mötte mig.

Vi skulle egentligen gett oss av till Strömstad Spa över natten, käka julbord, leka och gotta oss i poolerna och ha det trevligt, men det var ju bara att avboka hela härligheten och stanna hemma med min skatt. Så kan det gå.

1 comment:

Ingrid said...

Hoppas Dante kryar på sig snabbt!
Jag ser att girlsen har näsa för färgglada outfits - ser nästan ut som att ni har bestämt temat på förväg ;)