Tuesday, May 3, 2011

Det blev fulfärg

Jag hade billig Byggmax färg hemma.
Bestämde mig för att måla med den, blev det inte ok skulle jag väl få måla över med finfärg.
Men precis som jag misstänkte så syns inte minsta skillnad, förutom att den här färgen täcker bättre än finfärgen, vilket ju inte är negativt direkt..
Nu har jag målat lite drygt hälften av väggarna.
Men, jag har fortfarande mycket kvar och tre dörrar och foder.
Så ska jag måla insidan fönstren men det får bli fram i sommar när man kan ha öppet.
Ja så ska jag ju såga till och sätta upp lister oxå.
Men, fan det tar sig!

2 comments:

Sandra said...

Håller med dej, ingen skillnad på färg! Vilken Qvinna du är!! KRAM

Linda said...

Näe, vad ska man lägga flera hundra i onödan för, när det billigare alternativet funkar lika bra!?
Tack, du e snäll! Kram :)