Tuesday, May 17, 2011

Så lärde jag mig något nytt igår oxå

Igår bytte jag strömbrytare i den nymålade hallen/köket hemma.
Hann bara med två innan det blev för mörkt där i hallen.
Hade ju skruvat ur propparna så det var inte mycket ljus i mitt hus, kändes lite överkurs att jobba med ficklampan mellan tänderna.
Fotona jag tog är så jävla dåliga som vanligt.
Väggen är vit irl, så ni inser ju att fotot är en aning gult.
Anyway





Före:






Efter:




Den här nya är alltså silverfärgad ...

Och nej, den sitter inte skevt på väggen, det är min makalösa fotoförmåga som spökar igen.

4 comments:

Sivan said...

Snyggt! :)

Sandra said...

Ja jisses, nu är du både snickare, målare & elektriker!..
Snyggt gumman!

Sandra said...

Ja jisses, nu är du både snickare, målare & elektriker!..
Snyggt gumman!

Linda said...

Thanx ladies :)