Monday, June 13, 2011

Idag är ingen vanlig dag, idag är det Dantes födelsdag!






Jag skred vackert in i sovrummet bärandes på brickan med paket och 'bakelse' på. Jag sjöng och sjöng och sjöng och Dante snarkade gott vidare. Tillslut fick jag sätta ifrån mig brickan och väcka honom innan jag fortsatte. I paketen fanns ett tennisracketset med boll som han tjoade glatt över, och sedan var lyckan gjord när nästa paket öppnades. I den fanns ett snickarbälte med en riktig hammare, en riktigt tumstock, en riktig skruvmejsel och en alldeles riktig kofot. Jag hoppas få spela lite tennis när vi kommer hem i eftermiddag, men jag misstänker att flingan hellre spikar spik i en stubbe.



5 comments:

Leni said...

Grattis på födelsedagen Dante!!
Kramar

Sandra said...

"Ja må han leva, jaa må han leva!!"....PUSS & KRAM
Pappa, Sandra, Dexter & Claudia

Mirijam said...

GRATTIS DANTE!

Sandra said...

Grattis i efterskott! Stora pojken nu:)

Linda said...

Ja, stora killen! tack för alla fina hälsningar!