Thursday, June 9, 2011

Snarkar bort värdefull tid

Rev vidare i tvättstugan igår.
Nu är det 'bara' mattan kvar som ska rivas ur, sedan är det uppbyggnad som gäller.
Roligt.
Hög tid att köpa torkskåp, kolla upp och köpa kakel och klinker, lampa till taket.. Mmm dags att sätta igång med det där!
Dagens missflyt var att jag somnade när jag nattade Dante.
Sablars!
Det har verkligen inte hänt många gånger, ingen alls som jag kan dra mig till minnes nu, men igår var jag visst allt för trött.
Lite över en timma sov jag bort.
What a waste of time!!!!
Klockan var nästan halv tio när jag behagade kvickna till.
Ja, jag har sovit helt makalöst illa det sista, bara några få timmar per natt och jag gissar att det kom ikapp men ändå.. åhh vad frustrerande!
Nåväl, fick stressat runt lite en stund innan jag kom isäng vid midnatt och låg såklart vaken ännu ett par timmar.. kunde lika gärna vara uppe ju, när man ändå inte kan sova.

3 comments:

Mirijam said...

men för helvete människa SOOOOOOv lite nu. Tvättstugan kan renoveras sen.

Sandra said...

Tycker du snarka lite mer ibland :)

Linda said...

Hmm... ser jag litta glåmig ut?