Thursday, June 23, 2011

Något nytt och något gammalt

Nattade Dante och minsann om jag inte slumrade till en minut eller tio.. Ajaj..
Som tur var ringde AC och väckte mig.
Satte igång att måla vid halv tiotiden, blev ännu ett lager på dörrar och foder, hoppas det kan räcka med ett lager till.
Luckan låtsades jag inte om alls..
Ikväll ska lampan upp i taket igen, skiter i att köpa ny med tanke på hur taket ser ut. Den gamla hängde ju kvar i det där pulvret så den får sättas dit igen.
Tråkig lysrörslampa, men skitsamma, får ta tag i det någon regning dag i framtiden.
Så ska jag byta fler strömbrytare tänkte jag, och måla.
Så förbereda för morgondagens midsommarfirande som går av stapeln hemma hos oss.
Ska se om man kan snickra ihop en midsommarstång till våra sockerkringlor att dansa kring kanske..

2 comments:

Sandra said...

Haha det tycker jag att du ska! Snickra o grejja..men TA DET LUGNT nån gång!! Det är ju midsommar då man bara ska glida runt med ett glas & LE! HA SÅÅ KUL NU! HUGS :)

Linda said...

Ja en lita stång får de allt ha de små liven :)
Det låter kanske som att jag håller på hela tiden o grejjar, men det gör jag verkligen inte :)
Jag kommer både le och ha ett glas i näven i morgon : Tjo o tjim!