Sunday, May 4, 2008

Mot nytt boende

Ja det är ju helt sjukt att jag är blivande husägare!!
Ja, det ska ju besiktigas först och fixas en del innan papperen skrivs på men...
Shit vad vuxet!
Ja till och med urgammalt när man tänker på att jag är en ensamstående blivande morsa med radhus. Svennetant.. Jaja. Jag kunde haft det sämre det är då säkert.
Det är som sagt inte drömboendet, med radhus men det är ju bara att inse att just nu är det ett bra, praktiskt boende för mig. Så får jag söka vidare och hitta drömhuset senare när förutsättningarna är annorlunda.
Baksidan, trädgårdssidan vetter mot ett grönområde och en lekpark ca 50 meter bort och det är ju inte helt fel.

Så, där kommer jag att sitta i solen och gotta mig, och leka med sprallan på den lilla gräsmattan om allt går i lås nu då!

2 comments:

Helena said...

Säga vad man vill om radhus/villaområden men för barn är det ju suveränt! Ofta en hel bunt andra barnfamiljer med fullt av kompisar att leka med utan att du ska behöva skjutsa en massa.

Blir nog jättebra!
Men ja, en miljard vuxenpoäng. =)(säger hon som numera har ett tonårsbarn.. :S )

Kram!

Linda said...

Ja, du har helt rätt i det!! Det blir nog bra detta:-)
Kram kram