Friday, May 23, 2008

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Alltså, på fullaste allvar, det här är min absolut lyckligaste dag sedan jag fick ett + på graviditetstestet.
Pappan till Sprallan ringde, vi pratade länge o väl och allt kändes skitbra, jättekul!
Fem minuter senare ringer mäklaren och säger att JAG VUNNIT BUDGIVNINGEN PÅ HUSET!!
Det här känns heeelt annorlunda än med radhuset, jag är i extas!!
MEN, nu ska det besiktigas oxå så jag ska inte ropa hej ännu... fast jo, jag gör fanimej det: HEJ!!!!! Så in i helvete HEJ!

4 comments:

Sivan said...

Wow, grattis!!! Kan du inte lägga ut någon bild eller länk till huset? Är ju supernyfiken!! :)

Sandra said...

Jaaa, vad skoj! Vad glad jag blir, så när får vi se bilder på skönheten:)? Grattis o hoppas det inte blev allt för dyrt;)
Superkram!

Helena said...

GUMMAN!!!! GU VAD KUL!!!!!
Är superglad för din skull!!!

Kram kram kram!!!

Linda said...

Tack tjejer!!
Ja typiskt nog så hann ju mäklaren ta bort huset från hemnet på två röda, så jag har varken länk eller bild att lägga upp... Men jag får väl svänga förbi någon dag och fota det själv:-)