Tuesday, May 20, 2008

Någon jävlas med mig

Jag vaknade i natt kl 02,37 av att det var ett jäkla liv på utsidan.
3 st fylletrattar hade bestämt sig för att ta en paus precis utanför mitt fönster, de satt och låg på trottoaren o skrålade o hade sig.
Jag kunde knappt tro mina ögon... det kan ju bara inte vara sant!
Skulle till att drämma igen fönstret men kom på att där ligger ju den där förbannade provisoriska telefonsladden emellan, så det gick ju inte!
Jag var för feg för att ge mig ut och gorma på dem, även om tanken slog mig. Men jag såg framför mig hur de knivskar mig eller kastade brandbomber genom rutan så jag sket i det.
De där typerna hade kalajs där i en dryg halvtimma innan de bestämde sig för att kräla vidare. Vid det laget var jag så uppretad att jag inte kunde somna om, jag låg och vände o vred mig fram till strax före klockan ringde. Då lyckades jag slumra in och var såklart medvetslös när det var dax att kliva upp.

1 comment:

Sofie said...

Åh, fy attans vilka svin!!! =) O att de inte gå att sova när man retat upp sig så där..

O, tack föresten.. Alltid trevligt o bli välkommand =)

Hoppas vi ses snart..

Kram