Saturday, April 11, 2009

Det går ju som sagt sällan som man tänkt sig.

Efter den misslyckade målningen av taket i dressingroomet blev det tvunget att köpa tak dit in.
Jag började med demoleringen och köpte mig en finfin kofot och bräckte ner lister från både golv och tak.
Givetvis är det gips de satt upp i taket...
Inte bara att spika upp takplattor alltså.
(Svordomsvisa)
Nu blev jag alltså tvungen att riva ner väven för att lokalisera reglarna att spika i.
(Svordomsvisa)
I morgon ska jag försöka sätta igång att måla väggarna iaf.
Så är det avklarat.
Så håller vi tummarna att inte de rasar ner på mig.

1 comment:

Tjoxen said...

Vet att det är för sent nu, men montagelim som typ PL400 eller PL600 hade fungerat utmärkt.. Vet iofs inte vad du spikade upp, men hela min gamla lägenhet består av montagelim! Grymt bra!!