Thursday, April 23, 2009

Nu går Tarzan helt själv

6 comments:

Ingrid said...

Fantastiskt!! Min skrutt ligger mest på golvet arg som ett bi och fattar noll när det kommer till att försöka ta sig någonstans... Men å andra sidan vet jag ju var han är ;-)

Linda said...

Men din skrutt är väl mycket yngre än min skrutt oxå?
Och det är så sant som det är sagt, du vet var han håller hus.. det är mer än jag kan säga om min..

Charlies mamma said...

BRA Dante!!! Cool kille!
Jag skriver ett mail på FB till dig ang soldräkten o utomlands...ska försöka få tid till det imorrn. KRAM

Anonymous said...

sååååå duktig tarzan blivit,nä nu får vi snart träffas annars hinner han väl bli konfirmand ;-) Kram A-C ha en bra helg....

Sofie said...

Åh, duktigaste killen =)

Kram på er

Sandra said...

Duktig kille:)