Friday, April 24, 2009

Underbar solig dag

Idag skolkade vi från jobbet och gick på 2års kalas i grannhuset i stället.
Mycket trevligare.
Det bjöds smörgåstårta och jordgubbstårta.
Jag proppade givetvis i mig.
Dante hade himla roligt, lekte med alla möjliga olika saker och tittade på när de större barnen herjade.
Efteråt släpade jag runt hängröven på en promenad så att miraklet somnade.
Nu har jag ätit igen och ska snart börja fixa mig inför kvällens filmklubbsträff.
Då vankas ännu mer mat och snask.
Jag är världsbäst på att förtränga att bikinisäsongen närmar sig med stormsteg.

1 comment:

Sivan said...

Asch, vi behöver inte oroa oss. Vi bor ju i Sverige! Solen lyser i april och oktober men då är det för kallt för bikini. Däremellan regnar det och är kallt så den rätta klädseln är ylletröja och mysbyxor. Alltså, ät!! :) :)