Thursday, April 30, 2009

Härlig torsdag

Inatt sov min flinga från midnatt till kvart i sex på morgonen!!
Det är snudd på sex timmar i ett sträck!
Jag tror banne mig det är rekord!
Superhärligt!
Vi fixade och donade här på förmiddagen och vid 11 snåret kom tre kompisar med tillhörande bäbisar hit och vi traskade iväg på långpromenad i solskenet.
Rena pansarartelleriet där vi kommer snattrande i bredd.
Efter promenaden gick vi hem till mig igen, satte oss i solen på altanen och käkade kycklingsallad, grissini, pesto, kex, ost och så slank den ner en skvätt kall öl till det.
Men bara en skvätt för känslans skull, sedan blev det vatten med lime och kaffe.
Vår ljuvliga bäbisar lekte med leksaker på en stor matta jag lagt ut på altanen.
Förutom Dante, som är den enda bäbisen som börjat gå och det gör han med besked.
Helt otroligt vad han promenerar runt nu.
Känns helt sjukt konstigt när han kommer gående så där bara...
Roligt!
Nu har min älskling somnat och jag borde ta tag i drivan med disk vi skapat under dagen..
Inte lika roligt...

No comments: