Saturday, April 4, 2009

Våren är här

Idag har jag var riktigt effektiv.
Trots att min skatt vaknade för fem i morse...
Det blev en långpromenad på förmiddagen då jag invigde mina snajdiga löparskor. Joggade ungefär femtio meter för att känna på dem och det kändes bra.
I alla fall i fötterna. Lungorna protesterade direkt.
Vi var och fick fika i solen innan det blev en massa röjande i bråte, lastade en släpvagn full för avfärd till tippen.
Måste köpa ny grill nu..
Började rensa under altantrallarna.
Satan vad drygt.
Det blev mat i solen innan ännu en promenad och mera röj i trädgården.
Skulle vart iväg på någon typ av VIP kväll i en klädbutik men jag sket i det..
Jag trivdes i mina trädgårdshandskar och Dante fick fortsatt vara ute i solen.

2 comments:

Anonymous said...

Det va inget o ha där ändå,så du missa inget A-C

Linda said...

Tur. Men synd att du inte hittade något..