Wednesday, April 15, 2009

Jag borde..

..kratta löv i trädgården
..sälja min mc, hjälm och ställ
..ta reda på hur man bär sig åt för att sälja av kläder på Tradera för att tjäna några kronor på Dantes urväxta.
..rota fram mina vårskor ur högen med bråte. Lutar åt att jag köper nya istället.
..leta efter mitt pass, så att jag har tid att fixa nytt ifall jag inte hittar det.
..gräva upp rabatten fram, köpa grus och krukor dit.
..träna
..städa i kaoshuset
..mäta alla väggar, tak och golv som ska mätas så jag har de måtten nedskrivna på en lapp i plånboken. Ifall man springer på en bra deal liksom.
..sluta äta godis
..köpa möbler till inglasade altanen och göra färdigt där
..sluta sitta här och svamla och gå och lägga mig.

1 comment:

Anonymous said...

hahaha du har fullt upp ;-)sov gott kram A-C