Wednesday, April 1, 2009

Renovering

Det är inte helt lätt att få till det där ute i blivande dressingroomet...
Fullt med lådor, prylar, extrasängar, extrastolar, piano, madrasser och klädställningar som ska flyttas för att jag ska få plats att måla.
Frågan är bara; flyttas vart?
Igår flyttade jag allt till ena sidan av rummet.
Nja... det är väl en sådär bra lösning..
Jag har ju iofs ett helt hus att placera ut bråten i..
Ska bara övertala mig själv att jag står ut med att bo i ett enda kaos tills jag fått i ordning därute.
Jag får kanske tåla att Dantes rum blir förvaringsutrymme i ett par veckor.
Fast ett piano lär jag ju knappast slänga över axeln och flytta på precis.
Inte ett par sängar heller faktiskt.

1 comment:

Anonymous said...

Vi ska nog in åt U-Valla på lördag säg till om du behöver lite hjälp kram A-C