Thursday, May 7, 2009

Aldrig mer

Det var första och sista gången jag hade vagnen med mig på Vårruset.
Jag var bara ivägen, kom ingenstans plus att det fälldes kommentarer om att här kommer minsann en baaarnvagn oxå.
Jag fick hejda mig från att fräsa ifrån flera gånger, samtidigt som jag förstår..
Jag hade ju tänkt att jogga. HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA
Det var sjukt mycket folk, trångt som satan, blåste småjävlar MEN det var solsken!
Dante satt i vagnen och snackade hela resan, drog av sig mössan 363554784 ggr och var grymt nöjd när han fick ränna runt i gummistövlarna en stund innan vi packade in oss i bilen och åkte hemåt.
Jag inbillade mig att han skulle somna på hemvägen, hade klätt honom i mjukiskläder så att jag bara skulle kunna lyfta in honom i sängen när vi kom hem.
Man inbillar sig så mycket.
Just nu springer han rundor här i köket, möblerar köksstolar och kastar boll.
Kan man överdosera frisk luft med hyperaktivitet som resultat?

1 comment:

A & Lilla P said...

Åh! Jag är grymt imponerad!

Jag är impad över alla som springer Vårruset, men att orka springa med vagn; det inger respekt!

Låter som lill-killen sprang sitt eget lopp när ni kom hem... : )

Ha en härlig helg!