Wednesday, May 6, 2009

Gnällkärringen i farten igen.

Jag skulle vilja provjogga min vagn i kväll (Skita i varningstexten) .
Men min rygg är en enda härva av smärta.
Tack och lov att jag har höj/sänkbart skrivbord här på jobbet för jag kan inte sitta ner i mer än några minuter innan jag får så ont att jag måste ställa mig upp igen.
Jag har iaf beställt tid för massage och fått numret till en kiropraktor som ska vara kanonbra.
Det får bli en promenad i em med löparskorna på så får vi väl se vad ryggen tål.
Såvida inte mitt frö är trött och vill sova vid den tiden för då blir det till att göra något annat, somnar han för sent på em somnar han ju skitsent på kvällen givetvis..
Ett evigt planerande när man har en liten människa att ta hand om.
Eller snarare- det gäller att vara flexibel när man har en liten människa att ta hand om.

No comments: