Monday, May 4, 2009

Upplyftande kommentar

Den här trevliga kommentaren fick jag häromdagen från "Anonym"


Jag tycker du verkar vara en helt konstig människa..
Du skaffar dig barn fast du e ensamstående.
Du vet att majoriteten av de som sitter i fängelse är män som växt upp utan en pappa va?
Det utsätter du din son för helt frivilligt!
Inte nog med det, du tar inte ens hand om honom själv utan jobbar flera dagar i veckan och lämnar honom till mormor!!
En karriärkvinna som vill ha kakan och äta den med??
Så köper du ett hus som ska renoveras och gnäller över att ditt barn inte sover så att du kan göra allt det du har tänt att du ska renovera!!
Helt otroligt!!!
Jag tycker synd om din son som har en sån hemsk mamma!!!



Svar: Min son har en mamma som gör så gott hon kan...

12 comments:

Tjoxen said...

Den där människan måste vara bittrare än jag. Antagligen en bitter hagga som ingen vill göra med barn.

Anonymous said...

Skojar du eller? skriver folk precis vad som helst nu för tiden.FEGA ANONYMA KRÄK..Jag som är en av Lindas vänner kan intyga att hon e den bästa (eftermig) mamma som finns,nä ska du klaga så för fan stå för det annars lägg ner...hälsningar A-C ps Linda du e bäst kramar i massor ds

Sivan said...

Det där är inte värt att lägga energi på att bry sig om. Vi vet ju att du är fantastisk!!! :)

Glöm det, gå vidare och var stolt över dig och Dante!

Kram

Carina said...

Eftersom att vi alla känner dig , vet och kan din historia så tycker inte jag att du ska lägga ner en gnutta energi på en sådan SURRÖV som den personen verkar att vara. Tänk så må Skit i sur haggan nga barn som skulle vilja vara i Dantes kläder. JA DET E MÅNGA!!! Så skit i sur haggan nu å kämpa vidare WE LOVE YOU DARLING!!!

Linda said...

TACK vänner! Ni e fina!

Charlies mamma said...

Säger som de innan, vi lägger ingen energi mer på en sån kommentar. Vi vet ju hur allt ligger till o hur underbar du e som mamma till Tarzan! STORA Kramar!

Mirijam said...

Sicken. Satans. Idiot.

Anonymous said...

Och fastän jag inte känner dig ett endaste dugg så kan jag säga att du i mina ögon inte verkar vara en sådan mamma som försummar sitt barn - tvärtom! Du har ett välfungerande socialt kontaktnät för dig och grabben, att han är med mormor när du jobbar är väl inte sämre än att vara med pappa när mamman jobbar? Att så många sitter i fängelse beror inte på att de vuxit upp utan pappa, då skulle man lika gärna kunna hänvisa till att 70 -80 % av dem har läs- och skrivsvårigheter eller dyslexi, det där är en betydligt mer komplex grej än att sakna pappa liksom...Jag vet att idiotkommentarer känns - även om de är just idiotkommentarer, men hallå - DU vet ju att ni har det bra!Fortsatt lycka till - och fortsätt skriva för de som bryr sig om dig! =)

Linda said...

TACK! Vad glad jag blir för fina kommentarer jag får :)

Tjoxen said...

Men jag tycker ju att du borde dra ner på stan och skaffa dig en redig karl med hår på bröstet så du inte blir lika bitter som nuckan. Du behöver dig ett riktigt skjut! Så du ser stjärnor.

Linda said...

mikael: ja... det låter som en bra plan. Måste bara skaffa barnvakt först.

Tjoxen said...

Mormor!