Wednesday, May 20, 2009

Ännu en tur till köpcentrat

Vi hade ju många timmar kvar på dagen så vi gav oss ut till köpcentrat i jakt på ett par skor att ha under själva flygresan.
Ett par lågklackade, kanske i ballerina stuk..
Men jag hittade inga sådana.
Däremot hittade jag ett par vita fejk Converse som jag hade inhandlat om det funnits i min storlek.
Det gjorde det förstås inte.
Skitsamma, jag kör på mina trätofflor, även om det ser förjävligt ut med stödstrumpor i träskor.
Stödstrumpor måste jag nämligen ha när jag flyger annars blir mina ben hur svullna som helst och jag inbillar mig att jag måste amputera för alla blodproppar jag kanske får..
Min älskade unge somnade alldeles väldigt olägligt i bilen hem och sov mellan 17.30 till 20, 20.
Gissa vem som flänger omkring här med röda kinder och klara ögon.
Han kommer inte somna än på ett par timmar.
Inte jag heller alltså.

2 comments:

Tjoxen said...

Här sitter man ju och är liiiite orolig för att du ska komma hem och vara på smällen!!

Linda said...

I så fall har vi en ny Jesus på gång.
Sannolikt?
Inte så värst.