Sunday, May 10, 2009

Massage-utdömd

Fy fan vad skönt och välbehövligt.
Det tyckte massösen med.
Hon var utbildad i kinesolog, irisdiagnostik, kopping, bindvävsmassage och allt vad det nu var.
Hon körde en u n d e r b a r helkroppsmassage med kopping på ryggen.
Nu är jag strängeligen rekommenderad at söka upp någon här i U-a att fortsätta få behandlingar hos, för jag hade "otroligt mycket" som behövdes ses om.
Axlar och nacke är ett enda myller av muskelknutor.
Ryggen är helt låst och stenhård.
Benen är olika långa (visste jag redan) så jag snebelastar mig, bör skaffa inlägg till skorna så att jag inte får ordentliga förslitningar.
Benmusklerna är som fiolsträngar och jag bör absolut stretcha varje dag, hela kroppen, men särskilt benen.
Benen och fötterna är svullna, fulla av vätska och lymfa som stannar kvar.
Måste dricka mer vatten.
Jag har haft ont i ena nävecket i flera år, har trott att det vart ett muskelfäste som spökat men jag har visst en knuta där inne i vecket.
Den är ca 2 cm i diameter och är säkert bara en fettknöl som är helt ofarlig, men den bör tas bort eftersom jag har besvär av den.
Tanken var ju att jag sklle känna mig full av liv, uppfriskad och mjuk när jag kom därifrån..
Snacka om realitycheck.

2 comments:

Tjoxen said...

Det var länge sen jag läste om någon som var så fucked som du är. Gav hon dig max tre månader eller? ;)

Siv said...

hahaha!! du är så jäkla rolig linda!!! :D bara att börja stretcha å göra övningar nu då :) ser redan fram emot att läsa om dem :)