Monday, March 21, 2011

Härliga helg

Fredagskvällen.. så trött.
Kröp isäng innan klockan var 23, en riktigt bedrift vill jag påstå!
Vaknade av att Dante kröp intill mig.
Kollade klockan, den visade 07,01.
Trodde inte mina ögon. Vi har sovit en hel natt!
Utan att vakna en enda gång!
Halleluja!
Passade utmärkt bra eftersom jag hade en lång dag framför mig.
Jag vinkade hejdå till min skatt och gav mig av med tjejkompisarna mot Göteborg.
Vi gick ut och käkade ursmarrig mat innan vi kollade på Mia Skäringer.
En sån modig kvinna hon är den där Mia. Alltså, man skrattade så det gjorde ont i magen, fast hela tiden med en klump i halsen..
Tragikomik i allra högsta grad.
När showen var över knatade vi upp o ner Avenyn en stund innan vi bestämde oss för att gå till Heaven 23 och slurpa i oss drinkar i ett par timmar.
Sååå very najs, förutom en vedervärdig drink jag handlade som fan inte gick att dricka upp.
Innan vi åkte hem på söndagen stannade vi till och glodde i lite affärer, käkade mat och bara gled omkring.
Min skatt var riktigt glad att se mig när jag kom hem, han lade en arm omkring mig och borrade in sig i min halsgrop en lång stund.
Awww.. älskar ihjäl den där lilla ungen.

No comments: