Friday, March 11, 2011

Mamma är lik sin mamma..

..skura, tvätta, diska, laga mat.
Och så vidare.
Ja, så såg min torsdagskväll ut.
Lattjolajbans.
Däremot hann jag inte dra något silikon i lilla toan..
Tuggade mörk choklad under tiden och fastnade givetvis vid något 'i jakten på en sinnesjuk mördare' typ av program på tv en stund..
Kom i säng sent och där låg en liten Dante som for runt som om han drömde att han sparkade fotboll eller något..
Jag vet inte hur många gånger jag flyttade runt honom och lade honom på kudden igen, eller hur många sparkar jag fick på diverse kroppsdelar..
Jag har inte fått mycket sömn i natt det är då säkert.
Nä, jag får ta tag i det där med att sova i egen säng igen.
Snart.

2 comments:

Helena said...

Hej hopp!

Jag tittar på nyhetsmorgon och kom att tänka på dig och Dante. De har en kock där som bakar alternativa bakverk för allergiker och det kom tydligen in en massa tips på chatten på tv4.se också. Tänkte att du kanske var intresserad (om du inte redan sitter och tittar.. ;))

Nåväl, här finns chatten i alla fall: http://www.tv4.se/1.1545587/nyhetsmorgon_chattrum

Hoppas allt är bra med er och att ni snart slipper snön!

Många kramar!
//Helena

Linda said...

Tack för tipset vännen! Uppskattas!
Jorå, allt fint här, hoppas detsamma med dig, ja, er!
Kramar