Sunday, March 27, 2011

Rajraj

Även denna lördag var det dags för mamman att dra på baluns så fröet skjutsades hem till mormor o morfar och jag återvände hem för att duscha och fiffa mig inför kvällens partaj med svinhög musik i bakgrunden.
Aj lajk!
Så bar det då av till Lysekil och kvällens ståhej.
Det var 40 års kalas med 70 tals tema.
Jeeeezus vad folk var snygga!
Jag körde disco a la 'Studio 54' med paljettbasker, paljettröja, utsvängda brallor med silverinfällningar som fredagskvällen ägnades åt att tillverka ... ja himla tjusigt.
Jäklar vad kul vi hade.
Vi dansade i timme efter timme, hängde i den fria baren mellan varaven och vid halv 3tiden var mina fötter värkande klumpar men vem brydde sig liksom.
Jag o kompisen promenerade hemåt i gryningen på ömma fötter och med tomma magar. Ja tomma på mat iaf, så det blev mackor och juice innan vi stöp isäng.

No comments: