Friday, April 8, 2011

Ännu mera gnäll

Satan i gatan vad jag har ont i ryggen idag.
Jag är faktiskt på riktigt helt löjligt orörlig, har svårt att sitta ner i mer än några minuter, tack o lov har jag ju höjbart skrivbord här på jobb så jag kan stå o jobba.
Fast det gör faktiskt apont det oxå, värker konstant nu.. liksom ner i benen oxå..
Har svårt att böja mig ner och jag kan inte lyfta min sockerkringla utan att grimasera som en galen och bita ihop utav bara fan.
Jag får gå ner på knä med ryggen rak för att kunna pussa hans runda, släta barnakind.
Gu vad tröttsamt.
Jag är otroligt tacksam att man slipper ha så här ont jämt...
Jag hade långvarig värk i ryggen, i flera år faktiskt, efter att jag gjorde en liten krasch med min fallskärm.
En komprimerad kota blev resultatet av det och det sved ju ett tag kan jag säga..
Men har faktiskt, tack o lov, inte haft några större problem av den på några år, mer än från och till sådär.
Kan ju kanske bidra lite till den här värken , men nu sitter det i svanken, den trasiga kotan sitter i bröstryggen..
Aja, jag har vanvettigt ont i svanken.
Ifall någon missade det.

2 comments:

Mirijam said...

Gå till farbror doktorn!

Linda said...

´Ja, jag har fått tid på tisdag. Jagar någon som har tidigare men ser mörkt ut. Hello painkillers!