Friday, April 1, 2011

Jag tråkar ut mig själv

Läser igenom ett par inlägg här i bloggen och känner bara att det var fasen vad tråkig jag är!
Jag hade nog inte läst den här bloggen om jag inte vart jag.. om ni fattar vad jag menar.
Lite fler bilder kanske?
Eller ska jag bara lägga ner hela grejen?
Fast, det är sååå roligt att kolla tillbaka i inläggen och flyttas tillbaka till hur det var då, hur Dante var då, vad han sa och gjorde.
Nyligen kollade jag det här inlägget och bara dör av kärlek till den där tjocka ungen som kommer knatande.
Så liten. Så tjucker. Så jäkla underbar.
Nä, jag måste fortsätta med den här bloggen, hur tråkig den än är, för min egen skull.

8 comments:

Mirijam said...

Klart du ska fortsätta! Man hade ju kanske inte läst den varje dag om man inte kände dig, men det är ju kul att se hur det går med allt plus att du faktiskt är jävligt rolig!

Men jag har några synpunkter:
1) mer bilder
2) TA BORT BAKGRUNDEN MED ALL SNÖ PÅ. Snela?

Linda said...

Your word is my command Mimsan!
Tack för input! Pöss

Åsa said...

Jag tycker att det är kul att följa dig även om jag inte känner dig. Du fixar så mycket att jag får extra ork själv :-) Och det är bra med vardagsbloggar som visar Livet istället för shabby-vita-hem fulla med perfekt klädda barn och pyssliga mammor som bakar cup-cakes dagarna i ända. Kram! /Å

Linda said...

Jättekul att höra Åsa! Och några cupcakes bak är inte aktuellt inom den närmsta framtiden:)

Sivan said...

Jag läser varenda inlägg och känner dig bara lite grann... Men gillar det jättemycket! Sluta inte!! :)

Linda said...

Tack Sivan! Gulligt!
Då fortsätter jag ett tag till :)

Sofie said...

Säger som övriga... Sluta inte!!! Jag blir inspirerad av att läsa din blogg :) Puss

Linda said...

Tack ditt yrväder :) puss på dig med Sofie!