Friday, April 1, 2011

Hello helg!

Så var det redan fredag!
Herreguuuud vad tiden springer iväg!
Igår var det dags att åka till mataffären och bunkra upp igen.
Fröet fick smaska på pommes och hamburgerkött från McD medan vi tog ett varv på Biltema oxå.
Himla näringsriktig mat..
Jag köpte en ny spade, en hacka och en räfsa eller vad det nu kan tänkas heta, men nya trädgårdsverktyg iaf.
Sånt man oxå måste lägga pengar på om man vill att trädgården ska se hyfsat omhändertagen ut.
Mammas lilla flinga fick ett par arbetshandskar och en helt egen skottkärra.
Ojojoj så glad han blev!
Den har jag lovat packa upp, montera och inviga i eftermiddag..
Hoppas vädret klarnar upp..
Aja, annars får det bli att dra på regnstället.
Har jag lovat så har jag.
Hade för övrigt med mig ett par uppsättningar regnkläder från dagis igår.
Dante verkar dyka ner med huvudet först i geggamojjan ute.
Kläderna kan stå av sig själva så skitiga är de och jag får ta hem och tvätta dem flera ggr i veckan.
Gissar att han sjukt kul iaf.

No comments: