Wednesday, April 20, 2011

Självplågeri alt reality check

Dagen började så bra, jag var inte helt medvetslös när klockan ringde, Dante var på ett strålande humör när han väcktes och det såg ut att bli ännu en strålande fin dag ute.
Men jag var tydligen fast besluten om att sabba alltihop genom att få för mig att väga mig.
Dagen blev förstörd på de millisekunderna jag såg resultatet innan jag kastade mig av vågen.
Det var ju ingen överraskning att det var en jävla massa fler kilon än önskvärt, men att det var så här illa... gah! För att krama ur det allra sista ur livsgnistan provade jag brallor i eftermiddags.
Hej ättestupan.

3 comments:

Mirijam said...

Äsch, försök inte, sådär skriver du jämt och så är du ändå helt snygg på alla bilder.

Sandra said...

Just D & hör sen schexxyyy!

Linda said...

Ni e snälla :)