Wednesday, April 13, 2011

Renoveringsfrustration

Kakelkillen skulle ju kommit till mig i måndags. Han kom inte.
Inte igår heller.
Idag ringde jag, redo att gorma.
Han hade vart hemma med sjukt barn.
Jaja okej då.
Men nu var han på väg till vartfandetnuvar och kommer åter på måndag.
Suck.
Han skulle kolla med någon av sina anställda om de kunde komma förbi innan dess och kolla på tvättstugan, så nu hoppas jag på det.
Vill ju ha någon typ av hum om hur runinerad jag kommer att bli och när det kan tänkas bli av.
Det är ju massor som ska fixas innan och synkas med snickare och rörläggare och sånt oxå.
Men jag längtar ihjäl mig tills det blir iordning därute.

2 comments:

Anonymous said...

Vad trött man blir när de inte ens kan höra av sig och säga att de inte kommer! Gör man inte det? Uteblir man bara? Ja ja man blir förundrad på folk hela tiden!

Linda said...

Ja jag håller med dig!
Grr..