Tuesday, April 26, 2011

Vissa saker gör man bara en gång

Jag ska till kiropraktorn idag.
Hoppas verkligen att han kan bryta mig rätt.
Första gången jag ska gå till den här kiropraktorn.
Jag var ju hos en i Lysekil när jag gjorde den där lilla kraschen med fallskärmen.
Det där allra första besöket var ju ett mindre trauma..
Jag bokade tid och trodde väl att jag kommer dit, hoppar upp på en brits, får en handduk över mig, han börjar bryta o bända, så smäller det till lite här och där och så var det klart.
Oh how wrong I was..
Första gången skulle man visst undersökas ordentligt.
Jag skulle stå i bara underkläder rakt upp å ner framför honom.
Så skulle jag vända baksidan till... jag vände mig en aning motvilligt.
Sedan var det dags att promenera fram och tillbaka för att avsluta med att böja mig med raka ben och lägga händerna mot golvet.
Jag dog lilla skämsihjäldöden.
Varfördå kan man undra, för det låter kanske inte så farligt.
Det hade kanske jag inte heller tyckt om det inte var så att jag just den dagen hade ett par stringtrosor i storlek frimärke med ett snöre mellan de då aningen fastare skinkorna.

Jag har inte snörstring under tightsen idag.

3 comments:

Sandra said...

Hahhahahahahaha! Du gjorde kiropraktorns dag iaf!

Linda said...

Hahaha ja säkert:) usch så pinsamt!

Sivan said...

Oh
My
God
....

Dödens pinsamt helt klart. You made my day!! :)

Hoppas besöket igår gick bra!