Monday, April 4, 2011

Näe..

Jag känner mig så himla trött på mig själv idag. Önskar att jag var på väg till något träningspass i spandexbrallor med tajt röv, långt flygande hår, rosig i kinderna med vattenflaskan under armen istället för att sitta på en kontorsstol med värkande rygg, fett munsår på överläppen, tunt, sprayat, onaturligt hår, gott om smink och med dagens femte kopp kaffe i näven. Usch. Vill bara hem o dra täcket över huvudet idag. Tror ni man kan övertala en drygt 2½ åring om att det är kul?

4 comments:

Mirijam said...

Jag tycker att du ser skitsnygg ut! Är det den nya jeansjackan? Hur fin som helst!

Linda said...

Japp, nya jackan! Eller hur e den fin!
Nu blev jag genast lite gladare!
Du är en peppare i nöden Mirijam! Tack :)

Sandra said...

Skulle precis säga det samma som Mirijam, du är skitsnygg och den jeansjackan hade jag inte tackat nej till!!!

Linda said...

Tack söta Sandra! Nu har jag fått lite ny energi :)