Monday, October 24, 2011

Chop chop

Var hos frissan idag. Efterlängtat så in i bänken, jag såg helt galen ut i huvudet.
Jag hade tänkt göra samma som sist, och gången innan dess och gången innan dess och ..ja, u get the picture.
Men ack vad jag bedrog mig.
Jag blev med mohawk istället för lugg.
Frisören gjorde spikes o grejer och jag fick tjoa att 'hey, jag är 40 år gammal här i min mohawk, kanske inte ska överdriva den här grejen'
Men hon bara garvade och sa att 'Va? Är du 40? Ja, men det här blir skitsnyggt!'
Ja... jag vänjer mig nog..




Hög panna? Jo, ett halvt huvud hög panna ungefär..

13 comments:

Mirijam said...

JAAAAAA VAD SNYYYYGGT!!!!

Anonymous said...

Riktigt snyggt! och vet du....man blir inte äldre än vad man gör sig :=) Kram

Linda said...

Tack Mimsan! :) Det växer ju ut liksom..

Linda said...

Tess: tack vännen :) Sant, alltså är jag fortfarande max 30 ;)

Anonymous said...

Kris på gång? :)

Linda said...

Hahahaha vet du vad Anonym, jag tänkte tanken själv! 'Tänk om folk tror jag har en 40 års kris nu. Eller, tänk om jag faktiskt har en 40 års kris!' Jag är rättså sugen på en sportbil oxå faktiskt... och en 25 årig hunk hade inte heller skadat.. nä, skoja bara. Iaf om bilen.

Siv said...

Skitfint! :) :)

Anonymous said...

Sportbil o hunk på 25 går inte ihop,då får du köpa bilen själv haha annars blir det sportbil o gubbe på 60 mohahaha det är dom som har råd :-) pöss A-C

Linda said...

Hahaha ja va fan, det finns kanske hunkiga 60åringar oxå!

Sandra said...

Najsig mommy!! Kram

Anonymous said...

Nu kommer du att få ligga! :)

Linda said...

Anonym, jag tror du har fel, nu kommer jag absolut INTE att få ligga..

Sandra said...

Tufft o det klär dig! Men jag förstår din känsla, mitt hår är oxå min stora akilleshäl:/